ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Łagowie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Referacie Inwestycji i Obrony Cywilnej

Miejsce pracy: Urząd Gminy Łagów

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: REFERAT INWESTYCJI I OBRONY CYWILNEJ

Data udostępnienia: 2021-02-12

Ogłoszono dnia: 2021-02-12

Termin składania dokumentów: 2021-02-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: 4

Zlecający: Wójt Gminy Łagów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1.posiadanie obywatelstwa polskiego.
2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: inżynieria drogowa lub budownictwo drogowe lub budownictwo komunikacyjne, lub budownictwo ogólne, innymi o specjalności z zakresu budowy i eksploatacji dróg,
4. dobry stan zdrowia pozwalający na prace na danym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6.brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
2.znajomość zasad kosztorysowania robót,
3.doświadczenie w pracy samorządowej,
4.znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu samorządu gminy i powiatu i Kodeksu postepowania administracyjnego,
5.znajomość z zakresu Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego,
6.znajomość ustawy o finansach publicznych,
7.predyspozycjie osobowościowe odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność,
8.kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa  i skutecznego   komunikowania się  i przekazywania informacji ,dyspozycyjność i odporność na stres,
9.znajomość programy pakietu MS Office,
10.prawo jazdy kategorii B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji:
  1. sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, robót budowlanyc oraz na dostawy i usługi
  2. sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na wykonanie robót budowlanyc oraz na dostawy i usługi,
  3. udział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych,
  4. przeprowadzanie kontroli robót związanych z realizacją inwestycji,
  5. organizacja odbiorów częściowych i końcowych prac projektowych i robót budowlanych.
  6. rozliczanie i przekazywanie do użytku inwestycji.   
  7. sporządzanie danych do sprawozdań. 
  8. występowanie z wnioskami o zatwierdzenie projektów budowlanych i uzyskania pozwolenia  na budowy
  9. planowania rzeczowo finansowego inwestycji gminnych,
  10. gromadzenie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych  przekazywania placów budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych,
  11.  zgłaszania, zawiadamiania o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom,
  12. koordynacji prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych,
  13.  organizowaniu i uczestniczeniu w odbiorach oddanych do użytku obiektów budowlanych,
  14. nadzoru nad przeglądami gwarancyjnymi, rozliczania, zabezpieczania, należytego wykonania przedmiotu umowy,
  15. rozliczania kosztów realizowanych zadań inwestycyjnych,
  16. współpraca z właścicielami mediów w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo  mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
  17. nadzoru nad prowadzeniem niezbędnych adaptacji ,remontów i napraw w budynku Urzędu oraz nadzór nad środkami budżetowymi przeznaczonymi na te zadania,
  18. prowadzenia spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym,
  19. planowania inwestycji drogowych i nadzoru nad ich realizacja,
  20. prowadzenia innych spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi,
  21. nadzorowania i koordynacji działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlania gminy, dostawy, energii elektrycznej, cieplnej  i gazu,
 
2. Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawo zamówień publicznych we współpracy z innymi referatami, samodzielnymi stanowiskami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
 
  1. przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
  2. uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Wójta w tej sprawie,
  3. opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
  4. opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
  5. opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
  6. uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
  7. rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
  8. prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
  9. opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
  10. archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
  11. sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  12. koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu, bieżące informowanie pracowników urzędu o zmianach w prawie zamówień publicznych.
  13. współpraca z pracownikami referatu w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów,
przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-22 15:00:00
b. Sposób:
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje ( np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje),
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) w celu przeprowadzenia konkursu,
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres Urząd Gminy Łagów ul. Spacerowa 7, 66-220 Łagów pokój na 1 (sekretariat w terminie do dnia 22 luty 2021 r. do godz. 15:00

VII. Informacje dodatkowe:

1. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach :I etap –sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap – rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata. O terminie i miejscu przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
2.dodatkowe informacje będą dostępne w Urzędzie Gminy Łagów ul. Spacerowa 7,
3. informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łagów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Łagów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Daniel Loba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-12 20:05:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-12 20:06:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-17 08:53:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
715 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony