Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Referacie Inwestycji i Obrony Cywilnej
Miejsce pracy: Urząd Gminy Łagów
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: REFERAT INWESTYCJI I OBRONY CYWILNEJ
Data udostępnienia: 2021-02-12
Ogłoszono dnia: 2021-02-12
Termin składania dokumentów: 2021-02-22 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4
Zlecający: Wójt Gminy Łagów
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1.posiadanie obywatelstwa polskiego.
2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: inżynieria drogowa lub budownictwo drogowe lub budownictwo komunikacyjne, lub budownictwo ogólne, innymi o specjalności z zakresu budowy i eksploatacji dróg,
4. dobry stan zdrowia pozwalający na prace na danym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6.brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
2.znajomość zasad kosztorysowania robót,
3.doświadczenie w pracy samorządowej,
4.znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu samorządu gminy i powiatu i Kodeksu postepowania administracyjnego,
5.znajomość z zakresu Prawa zamówień publicznych, Prawa budowlanego,
6.znajomość ustawy o finansach publicznych,
7.predyspozycjie osobowościowe odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność,
8.kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa i skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji ,dyspozycyjność i odporność na stres,
9.znajomość programy pakietu MS Office,
10.prawo jazdy kategorii B.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji:
- sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, robót budowlanyc oraz na dostawy i usługi
- sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na wykonanie robót budowlanyc oraz na dostawy i usługi,
- udział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych,
- przeprowadzanie kontroli robót związanych z realizacją inwestycji,
- organizacja odbiorów częściowych i końcowych prac projektowych i robót budowlanych.
- rozliczanie i przekazywanie do użytku inwestycji.
- sporządzanie danych do sprawozdań.
- występowanie z wnioskami o zatwierdzenie projektów budowlanych i uzyskania pozwolenia na budowy
- planowania rzeczowo finansowego inwestycji gminnych,
- gromadzenie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych przekazywania placów budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych,
- zgłaszania, zawiadamiania o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom,
- koordynacji prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych,
- organizowaniu i uczestniczeniu w odbiorach oddanych do użytku obiektów budowlanych,
- nadzoru nad przeglądami gwarancyjnymi, rozliczania, zabezpieczania, należytego wykonania przedmiotu umowy,
- rozliczania kosztów realizowanych zadań inwestycyjnych,
- współpraca z właścicielami mediów w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
- nadzoru nad prowadzeniem niezbędnych adaptacji ,remontów i napraw w budynku Urzędu oraz nadzór nad środkami budżetowymi przeznaczonymi na te zadania,
- prowadzenia spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym,
- planowania inwestycji drogowych i nadzoru nad ich realizacja,
- prowadzenia innych spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi,
- nadzorowania i koordynacji działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlania gminy, dostawy, energii elektrycznej, cieplnej i gazu,
2. Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawo zamówień publicznych we współpracy z innymi referatami, samodzielnymi stanowiskami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
- przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
- uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Wójta w tej sprawie,
- opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
- opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
- opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
- rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
- opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
- archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
- sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
- koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu, bieżące informowanie pracowników urzędu o zmianach w prawie zamówień publicznych.
- współpraca z pracownikami referatu w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-02-22 15:00:00
b. Sposób:
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje ( np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje),
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) w celu przeprowadzenia konkursu,
c. Miejsce:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres Urząd Gminy Łagów ul. Spacerowa 7, 66-220 Łagów pokój na 1 (sekretariat w terminie do dnia 22 luty 2021 r. do godz. 15:00
VII. Informacje dodatkowe:
1. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach :I etap –sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap – rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata. O terminie i miejscu przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
2.dodatkowe informacje będą dostępne w Urzędzie Gminy Łagów ul. Spacerowa 7,
3. informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łagów.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łagów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Daniel Loba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-02-12 20:05:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-02-12 20:06:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-17 08:53:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 717 raz(y) |